måndag 16 mars 2020

Nytryck i preppingtider

Vi tänkte bara tipsa om att den inbundna versionen av Kyla, som varit slutsåld ett tag, nu finns i nytryck igen!
Just nu känns innehållet faktiskt lite extra aktuellt, när folk viruspreppar genom att bunkra, och butiker stormas på varor, precis som i boken.
I Kyla blir det brist på mat och mediciner, på grund av ett strömavbrott som lamslår samhället och en isolerad tillvaro i en stuga på landet blir ett sätt att överleva för bokens huvudkaraktärer.
Vad lillhönan har att säga om saken vet jag inte. Hon väntar visst på att jag ska börja läsa.
🐔📖 ❄️
(Egentligen skulle jag fota en bild av boken ute i snön men så kom jag på att jag hade en brödbit i fickan.)
https://www.bokus.com/bok/9789172261495/kyla/


1 kommentar:

  1. Det var ett intressant tips i dessa tider. Passande faktiskt. Kanske borde ta en närmare titt på den. :)

    SvaraRadera