lördag 26 januari 2019

Nu är den här!

Så himla kul! Jag har fått mitt första ex av Kyla. 
Resten är på väg med posten och kommer nog till veckan. 
Och nu finns den också att få i både butik och i näthandeln. 
Det blev en bok i alla fall. Det är som att man inte riktigt fattar det innan man håller i den första gången. Smulan och jag tog med oss den på en liten promenad ute i, just det, kylan. 
Det var minus trettio när jag tog fotot. Precis lika kallt som i boken. 

Jag fick också veta från bokförlaget att många av Akademibokhandelns butiker beställt boken. Gissa om det känns roligt! För det är faktiskt inte något alldeles självklart. 
Hoppas med hela mitt hjärta att ni som väljer att läsa den kommer att tycka om Sofia, hennes bröder, och vännen Elias. Jag har förstått av några som läst, att honom blir man visst lite kär i. 

Jag önskar er en fortsatt underbar dag.

Therese
Skärmdump från Akademibokhandeln i veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar