torsdag 4 oktober 2018

Foton, foton, foton!

Mycket i mitt liv handlar om att tänka i bilder. Och att se bilder. Och att ta bilder. 
Det gör jag varje dag när jag inte skriver böcker eller försöker hålla ordning på hus, gård och djur. 
Oftast fotar jag när jag promenerar med hunden. Eller när jag kör bil. Har nästan alltid kameran med. (Och ja, jag stannar först!)
Nu har jag uppdaterat mitt Printlergalleri. Hos Printler kan man gå in och beställa posters och tavlor i bra kvalitet med bilder av alla de slag. Tusentals fotografer finns representerade.
Trettio av mina foton finns med, och mitt galleri kommer du till här;


Några av bilderna i mitt galleri. Har du någon favorit?

Jag har också påbörjat årets Mockiskalender. Det är en kalender med bilder från Mockträsk som är byn där jag bor. Det här är en skärmdump från kalendersidan där man får en fingervisning om hur kalendern kommer att se ut när den blir klar.
Nästa vecka borde provexemplaren ha kommit och priset för en kalender kommer att ligga någonstans runt 140 kronor.
Vill du beställa en kalender för 2019 så går det bra att kontakta mig på bypellgard@gmail.com



Nu är det dags att tänka på en kopp te!

Ha det fint!

Therese




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar