onsdag 3 oktober 2018

Bokmässan i Göteborg

Så har man varit på Bokmässan i Göteborg. Det var fjärde gången för mig. Så roligt jag haft. Synd bara att jag skaffade mig skoskav redan innan jag åkte. (Mycket opraktiskt.) Men med böcker för ögonen så funkar det mesta!
Har träffat både nya och gamla vänner och lyssnat på föredrag, ätit god mat, gått vilse och hittat rätt igen, och haft signeringstid i Idus monter.
Jag har också visat vägen till toaletterna, till Bonniers och in i montern bakom mig. Dit visade jag de allra flesta som kom förbi, och flera av dem handlade också.
Dessutom träffade jag tre personer som hette Astrid som huvudkaraktären i min lilla bokserie.
Första passet i Idusmontern. 

Så härligt att det blev två böcker med på årets mässa.
Skrivtävlingen hann inte bli klar till bokmässan i fjol så
även den gjorde premiär här. 

Korpmåne hänger forftarande med på mässan.
Det är mer än vad man kan säga om min mobilkamera.

En sådan här hylla behöver man ju!
Med väskor på toppen och allt.
Måste bara bygga ut huset först. 

Ha det fint idag!
Mer om bokmässan kommer snart!

/Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar