onsdag 20 november 2019

Modigt, Astrid! är här

Hurra! "Modigt, Astrid!" är här. 
Bokpost är det bästa som finns. Särskilt när det kommer flera lådor. 💕📖
Det är så spännande att öppna första kartongen och se sin bok "på riktigt".

Modigt, Astrid! Handlar om vardagsmod. Läsålder från ca 6-12 år.
Vill du ha en signerad bok med en personlig hälsning i så går det jättebra. 
Mejla här: tezzanster@gmail.com. 
Jag skickar både inom och utanför Sverige. Ett fint bokmärke följer med, och kanske något annat också så här i juletid. 

Jag ska som jag skrev tidigare också vara med på Försvarsmuseums julmarknad i Boden under första adventshelgen. Då tar jag med både böcker, julkort, bilder, muggar, och Mockiskalendrar med bilder från Mockträsk. 
Det ska även bli julmarknad på "Bondgården i Bälinge" den fjortonde december, och då ska jag och Astrid dit. Ja, några av de andra böckerna får också följa. 
Ser fram emot det!

Allt gott från mig!
/Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar