fredag 19 april 2019

Lite påsk och sånt

Jag har fyllt år igen. Hur ska man känna sig när man nått så pass mogen ålder som 51? Jag har inte den blekaste aning, och det kanske är lika bra. Inuti är jag lika "barnslig" som någonsin. Fast å andra sidan var jag så lillgammal att jag planerade pensionen redan i lågstadiet. 
Röd hatt skulle jag ha när jag blev tant. Och så skulle jag inte ta någon skit. 
Det var en bra plan. 

Sedan min födelsedag förra våren har tre böcker kommit ut.
Astrid, Astrid, Den magiska vanten och Kyla.
Det är jag väldigt glad och tacksam över!
Att någon tror på en och det man har skrivit. 
Man blir så lycklig över det. 
För allt jag vill är ju att få dela med mig av mina berättelser,
och kanske genom det göra någons dag bättre.

Här i mitt lilla växthus plockade jag ihop ett bokgodisbord lagom till påsk. 
Om du vill beställa ett personligt signerat ex av någon av mina böcker är det bara att kommentera här på bloggen, via mejl, (adressen finns i sidopanelen här på bloggen) eller via något av mina sociala medier. Jag skickar gärna!

Hoppas att ni har en bra påsk!
Själv har jag glömt att äta ägg. 
Kanske får vi måla några i morgon, på självaste påskafton? 
Hönorna här på gården lägger många fler än de vill ruva på. 

Ha det fint! 

Glad påsk!
/Therese
Så skönt det är att våren är här. 
De magiska tjugonio, Den magiska vanten, Korpmåne, Skrivtävlingen, Astrid, Astrid och Kyla.
https://www.instagram.com/therese_henrikssons/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar