lördag 9 februari 2019

Boksläpp för Kyla

Så blev det dags för boksläpp. Den här gången valde jag att ha det hos bokhandeln Bok & Bläck i Boden. Det passade så bra i och med att butiken ligger mitt i galleria Enter där många besökare passerar så här mitt på en lördag.
Visserligen kan man inte hålla föredrag med bildkanon som på stadsbiblioteket. Det hade jag vid släppet av debuten Korpmåne. Men å andra sidan kändes det mysigt och var mer intimt med ett lite mindre boksläpp. Och föredrag kan man ju alltid hålla vid andra tillfällen. 
Så Charlotte som har affären och jag dukade upp med godis och snacks, fyllde signeringsbordet med böcker, och vid tolvtiden berättade jag för de som kommit för att lyssna om hur jag fått idén till Kyla, och om själva bakgrunden till boken. 
Sedan läste jag ett kapitel högt.  
Det var verkligen en toppendag, och de flesta av butikens exemplar av boken gick åt. 
Jag är verkligen glad och tacksam för att jag får möjlighet att gör det här. Att få skriva, att kunna bli publicerad, och så innerligt tacksam för att ni läser mina böcker. 
Jag hoppas att de ger något tillbaka till er också. 
Kramar från mig!
Kul med boksläpp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar