torsdag 19 november 2015

Nu finns Korpmåne som talbok för dig med läsnedsättning (Boktipsvideo på teckenspråk)

Hej hopp!

Måste ju visa det här på bloggen också eftersom jag tyckte det var så kul att upptäcka den här sidan.
Via Legimus kan man låna tal och punktskriftsböcker.
Nu finns Korpmåne som talbok. Mycket spännande tycker jag att få höra någon annan än mig själv, nämligen Peter Mattson läsa ur boken.
8 tim och 26 minuter tar det att lyssna.
Lite kul att veta det också :)

Klicka på länken under bilden så kommer du till sidan;





Den här bilden tog jag passande nog precis nu. 
Skygg är han, korpen som sitter utanför mitt fönster 
och här i det dimmiga skymmningsvädret upptäcker han 
precis att jag kikar på honom över en krukväxt.

Ha det så väldans bra!
/ Therese


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar