tisdag 17 november 2015

Nu finns Korpmåne som E-bok

Själv är jag barnsligt förtjust i pappersböcker. Det kan jag tjata om både länge och väl.
Fast jag erkänner. E-böckerna har sina fördelar. Det blir mindre att bära på när man reser till exempel, en hel hög med annars tunga böcker får ju plats i en liten app, och man kan få tag i den där svenska boken man velat läsa fast man befinner sig utomlands.
Nu finns Korpmåne att ladda ner. På Dito kostar den i skrivande stund 162 kr.
https://dito.se/e-bok/9789172997691/korpm%C3%A5ne




Ha det bra!/
Therese





2 kommentarer:

  1. Vad kul! Jag älskar e-böcker så nu ska jag definitivt läsa din! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt Charlotte! Hoppas du gillar!
      Själv väntar jag med spänning på Middagsmörker! :)
      / Therese

      Radera