lördag 28 februari 2015

Klippt och klistrat

Ibland blir jag så trött på datorn att jag skriver ut sidorna och tar dem med mig någon annan stans.
En bunt papper som ska redigeras och en penna kommer man rätt långt med, särskilt om man är utomhus och solen skiner för fullt. Hade man haft laptopen med sig hade bildskärmen sett helt svart ut, men så här funkar det ändå. På sätt och vis blir det dubbeljobb förstås. Fast jag gillar den där lite handgripliga känslan.
Här har jag klippt och klistrat någonstans i början av arbetet med Korpmåne. Då tyckte jag att det var jobbigt att hålla hela texten i huvudet och rulla den upp och ner för att redigera.(Är lite mer van nu något år senare.)
När jag förstorar upp fotot och läser ser jag textbitar jag senare tagit bort, och totalt glömt bort också.
Det är lite kul.


Nu ska jag äta våfflor!

Ha det fint!/T

Dagens korp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar